Severočeské divadlo v Ústí nad Labem uvede v pátek 8. ledna od 19 hodin slavnostní novoroční koncert složený ze slavných muzikálových a filmových melodií. Skladby z muzikálů West Side Story, Evita, Jesus Christ Superstar, My Fair Lady či populárních českých filmů Limonádový Joe nebo Pyšná princezna zazpívají pod vedením dirigenta Miloše Formáčka Iveta Dufková, Jaroslav Kovacs a Petr Matuszek.

Iveta Dufková se narodila ve Znojmě. Už jako dítě byla členkou Kühnova dětského sboru v Praze. Absolvovala Státní konzervatoř v oboru klasický zpěv. Od roku 1985 hraje a zpívá v Hudebním divadle Karlín. Vytvořila zde řadu stěžejních rolí. Tou první velkou byla Hana Glavari v Lehárově Veselé vdově (1987) a Rose Mary ve Frimlově stejnojmenné operetě (1990). Dále následovaly role kněžny Anny Elisy v Lehárově operetě Paganini, Lízy v Zemi úsměvů, Heleny Zarembové v Nedbalově Polské krvi, Anniny ve Straussově Noci v Benátkách, Rosalindy v Netopýrovi (1997, 2004) a zvláště zdařilá byla její Žofka v Cikánském baronovi, se kterou absolvovala zahraniční zájezdy s HDK v Německu, Nizozemsku, Itálii, Izraeli, a jiných zemí. Nelze opomenout světově známý muzikál Jekyll&Hyde, ve kterém ztvárnila roli Emmy Carewové. Taktéž vystupovala samostatně se svým recitálem v mnoha zemích Evropy. Její soprán zní z CD a MC Zlaté hity operety, kde ji doprovází Orchestr Václava Hybše. U hudebního vydavatelství Multisonic natočila několik duetů z operet společně s Jožkou Černým na CD “S árií mládnout smíš” a v roce 2007 CD “Slavné duety z operety”. Její kariéra je též spojena s filmem, televizí, dabingem a reklamou.

Jaroslav Kovacs vystudoval Konzervatoř v Teplicích. Absolvoval vystoupením se Severočeskou filharmonií a zároveň již hostoval v inscenacích Krušnohorského divadla (Země úsměvů, Fialka z Montmartru). Na agenturních koncertech interpretoval především písňovou tvorbu českých a světových autorů pro tenorový obor. V roce 1996 dostal nabídku k hostování v operním divadle v Ústí nad Labem do inscenace operety O. Nedbala Polská krev jako Bolo Baraňski. Následně mu byla nabídnuta stálá smlouva a stal se tak předním tenoristou tohoto divadla. Za dobu své působnosti zde vytvořil role ve 36 inscenacích a to většinou role hlavní či titulní. Současně byl pozván k hostování a spolupráci na rolích ve Státní opeře Praha a v Jihočeském divadle České Budějovice. S operními rolemi se představil v Německu, Holandsku, Dánsku, Španělsku a na operních festivalech na Slovensku a v Itálii. V posledních letech navázal pravidelnou spolupráci s pražskými sbory a dirigenty v oblasti duchovní hudby jako sólista v dílech Bachových a Händelových. Loni se ocitl mezi širšími nominanty na Cenu Thálie v oboru muzikálu a operety.

Petr Matuszek je absolventem teplické konzervatoře, obor viola a zpěv. Od roku 1989 je sólistou ústecké opery, kde působí dodnes. Představil se v mnoha úlohách operních, operetních i muzikálových. Pravidelně a rád spolupracuje i s dalšími operními scénami, například s Národním divadlem v Brně. Velký díl jeho práce zaujímá koncertní činnost. Vystupoval na různých festivalech u nás i v zahraničí (Pražské jaro, Musica iudaica, Contrasts, Exposition of New Music Lvov, Janáčkův máj Ostrava, Ars Cameralis Katowice, Mnichov, Berlín, Amsterdam, Smetanova Litomyšl, Górnośląski Festiwal, Warszawska Jesień). Zajímavé jsou i Matuszkovy aktivity mimo sféru tzv. „vážné hudby”: Od roku 1998 hrál v alternativní rockové skupině Yamabu, o rok později byl jižzván jako spoluhráč různými skupinami a umělci, jako jsou např. Zapomenutý Orchestr Země Snivců, pěvkyně pekingské opery Feng-Jün Song, hráč na shakuhachi Vlastislav Matoušek, Jaroslav Kořán (bicí nástroje), Tomáš Reindl (tabla), Jiří Melzer (deejeridoo) ad. Petr Matuszek natočil 10 profilových CD pro firmy Supraphon, Indies, Deutsche Harmonia Mundi (Německo), Symposion (Itálie), ArcoDiva, Panton, Rosa Classic či Studio Matouš. Věnuje se také pedagogické a publicistické činnosti.